söndag 7 februari 2010

om när Skruttet hackar

Hej, nu är det Skruttet som skriver.

Jag har just utagerat lite kreativa behov över Knyttets försvarslösa blogg. Allt det blå försvann och vips så blev allt lite mer svartvitt. Jag kan liksom inte hejda mig. Den som tycker att den förra versionen var bättre, kan ju klaga i kommentarsfältet nedan, kanske hörsammar Knyttet Din åsikt, kanske inte. Kanske gråter han redan över all den försvunna färgen, liksom han i hemlighet sörjer den blå favorittröjan som jag lade ner i en soppåse igår. Det var liksom inga sömmar kvar. Stackars Knyttet. Vem ska trösta honom nu?

För övrigt så har Knyttet just varit på körhelg. Han sjunger bas som en ung gud i en kör, å allrahelst så sjunger han Omagnummysterium. Det är mycket vackert vill jag lova.

När Knyttet fryser så håller han för öronen och rynkar på näsan. Det är mycket förtjusande.

Det var allt jag ville säga. Tack och hej.

// Skruttet

4 kommentarer:

  1. Mycket fint blev det, trots avsaknaden av blått.

    SvaraRadera
  2. Puuh! En sån väldig tur! Eller så vågar du inte påstå annat? ;)

    Kom igen -skriv ett inlägg nu, Knyttet. Jag väntar!

    SvaraRadera
  3. Å, vad snyggt, sa jag högt och glatt överraskad när jag tittade in i bloggen:)

    SvaraRadera
  4. Mycket trevlig design och fin design. Dock saknar jag rullstolsbilden med lite fart i som låg i headern tidigare...Den var grym!!!

    SvaraRadera