lördag 27 mars 2010

Om Buzzador

Jag har blivit medlem i något som heter Buzzador. Det är en sajt där man tydligen ska få prova olika nya produkter, typ tvål eller schampo, eller nya smaker på livsmedel. Om jag förstått saken rätt. Det är Skruttet som lurat in mig i detta. Ännu har jag inte fått några erbjudanden, men det kanske kommer.

Mycket ville de i alla fall veta för att jag skulle få vara med. Bland annat om jag var aktiv på Facebook, Twitter och blogg. Jag fick minsann trycka i Ja på alla tre. De ville också veta hur många vänner jag har på Facebook, mängden followers på Twitter och antalet besökare per dag på bloggen.

Kanske får man fler erbjudanden att testa produkter om man har ett stort nätverk av vänner som man kan göra reklam för grejerna inför. Det finns tydligen ett poängsystem också, men jag har inte riktigt fattat hur det hela fungerar. Men går ni in här och anmäler er och skriver in mig (användarnamnet är -mtfp-) som den som introducerade er till sajten så får jag säkert en massa poäng.

Annars är läget under kontroll, påsken är framstädad och jag är redo för stundande parmiddag. Det ska bli mycket trevligt, kan ni tro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar