måndag 22 mars 2010

Om utsikter en vanlig sketen måndag eftermiddag

Undrar vad den här kvällen har i sitt sköte?

Jag önskar att det kunde hända något oväntat och roligt, men med all sannolikhet kommer solen sakta gå ner bakom gråa moln och jag kommer försöka hitta på något för att tiden ska gå lite fortare. En repris av något halvdant tv-program, kanske, lite sportradio och stoppa något i magen då och då.

Usch, va tråkigt det låter. Men så är det ibland. Tråkigt. Nu är frågan om jag ska posta det här inlägget eller inte. Eller, ja, läser ni detta har jag redan bestämt mig att göra det. Nu börjar visst kvart i fem-ekot snart. Jag gissar att Obama fortfarande har fått igen sjukvårdsreformen. Och strejkhoten fortsätter.

I och för sig kommer Knyttemor, så det blir lite annat att tänka på. Jag får sikta på det. Well, nu får det vara bra. Bajbaj.

1 kommentar: