söndag 2 augusti 2009

Om medicin (och kommentarer)

00.58

Det finns medicin och så finns det Medicin.

När man är nedtryckt i skorna, ryggen värker och man varit nära att spy ner en taxi mitt i en rondell i Vivalla i Örebro (ironiskt nog den stadsdel där någon förvirrad manusförfattare placerat familjen i Svensson, Svensson) behöver man medicin, men framförallt Medicin. Tabletterna svaldes när jag kom hem, men Medicinen fick jag av mitt Skrutt, det behövdes bara 10 minuter av hennes röst i telefonen för att allt skulle kännas bättre igen. Åh, om du kunde vara här nu!

Förövrigt är det fritt fram sedan ett par dagar att skriva kommentarer fast man inte är inloggad på någon blogg!

1 kommentar:

  1. Om exakt tre dygn vid den här tidpunkten så är det mig du tittar på. Jag lovar att förtrolla dig med mina blå ögon så att du glömmer det onda :)
    Lite till bara. Ett andetag i taget.

    SvaraRadera