torsdag 3 december 2009

Iakttagelser

Att vara homosexuell man diskvalificerar en från att lämna blod för resten av livet. Ett lagförslag vill ändra så att man får lämna blod om man inte varit sexuellt aktiv under ett år.

Vintern har börjat med minusgrader flera dagar i rad. Min Eberspächer bensinvärmare är lite lynnig trots att jag lagat den för 5 000 kr häromsistens. Men idag fungerade den, två gånger.

Kurderna är ett folk på 25 miljoner människor som inte har ett eget land. Deras språk har förbjudits och deras rättigheter har kränkts under en lång tid.

Jag har längre polisonger än på länge. Jag kan nästan säga - Släng dig i väggen, Wolverine! Men bara nästan. Frågan är om jag ska frisera de lurviga klubborna innan Kalastider eller inte.

2 kommentarer:

  1. Fasching blir således tyst och fundersam när du hotar med att angripa polisongerna. Själv tar jag det med ro - BARA DU INTE RÖR HÅRET OVANFÖR!!!

    SvaraRadera
  2. Huvudhåret blir kvar, jag lovar.

    SvaraRadera