fredag 4 december 2009

Om beröm och ämnes-osäkerhet

Oj. Ojojoj.

Jag blev lite fundersam över varför jag hade så många besökare på bloggen. Jag drog mig till minnes att förra toppnoteringen inträffade när jag blev länkad till från detta inlägg i Faschings blogg. Så jag gick in hos honom igen och tadaa! Länkad igen, och med fint beröm dessutom, titta här får ni se!

Det som jag blir mest stolt över är att Fasching väljer att läsa mitt blogginlägg som nr 3 när han har 127 att välja på. Men det förpliktigar också, nu måste jag ju skriva fint, när så många läser.

Så, vad ska detta inlägg handla om? Att Hansa Rostbröd åker ur div III i Hattrick? Näe, för smalt ämne, även om jag kunnat lägga ut texten i all oändlighet.

Kanske en fundering på vad jag ska göra med de 270 000 kr som damp ner på lönekontot idag?

Kanske en reklamplats för Kalastider, julkonsertserien med Örebro Studentsångare som firar 10-årsjubileum, och där jag ska vara med och sjunga?

Jag utmanar helt enkelt er läsare att i kommentarsfältet komma med förslag på vad nästa inlägg ska handla om. Jag väljer det som jag helst vill blogga om. Kom med många bra, intressanta och tänkvärda ämnen nu!

1 kommentar:

  1. Jag är rädd att jag aldrig har haft några idéer som varit varken bra, intressanta eller tänkvärda. Så, you're on your own.

    Jo förresten! MENINGEN MED LIVET. Tack.

    SvaraRadera