onsdag 25 november 2009

Om att växa upp

Skruttet har blivit antagen till Linköpings Universitet. Hurra, hurra, trummor och cymbal!!! Hon flyttar söderut redan efter nyår och kommer med praktikplaceringar i Örebro vara stationerad i Närke större delen av terminen. Hurra, hurra igen!

Detta innebär att vi kommer bli sambosar på riktigt och jag måste växa upp och inse att det är på allvar nu. När man är ihop på avstånd blir det förhållande på ett annat sätt. Stora förändringar ligger framför. Hurra? Javisst!

Det första lilla steget mot att bli vuxnare är att jag gjort en Att-göra-lista med inte mindre än 17 saker på. Det är bara att börja göra och bocka av. Redan är fem saker avbockade. Bring it on, livet!

In the words of Kenny Starfighter:

Jag vill, jag kan, jag törs, jag vågar!

5 kommentarer:

  1. Å grattis. Det blir lite lättare att vara ihop när man bor ihop också. Fast det kan ju vara svårt nog. Lycka till och grattis igen.

    SvaraRadera
  2. Å! va roligt! :) kramar från Amelie och Linus

    SvaraRadera
  3. Tack, tack allihopa, kul att ni läser och kommenterar!

    SvaraRadera
  4. Jag vill också sälla mig till raden av gratulanter. GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS... Å, vad ett ord ser dumt ut när man ser det flera gånger i rad, men jag menar det verkligen!!

    SvaraRadera
  5. Roligt! Hoppas jag hinner träffa er lite i jul!

    SvaraRadera