lördag 21 november 2009

Om Faschings hemfärd

Om gårdagen varken vill eller kan jag berätta särskilt mycket. Efter de första flaskorna Tignanello är allt dimmigt. Skruttet berättar dock på sin blogg om hur hon fann oss i förmiddags.

Sanningen är att vi inte fick liv i Fasching efter att Storchen med flickvän åkt hemåt heller, så vi baxade helt enkelt tillbaka ängeln i lådan och DHLade hem honom till Stockholm. Tydligen kom han fram och har kvicknat till, för han har redan skrivit ett nytt inlägg.

Tack för en oförglömlig helg, mannen!

2 kommentarer:

  1. Tjohoo, vilket jävla party! Men oförglömligt? Jag vet inte, jag minns då fan ingenting. Vaknade när DHL dumpade mig framför hemmet i morse. Frugan var inte helt nöjd kan jag säga, därav min exil i några veckor.

    Det här måste vi göra om! Hör av dig när hon har dragit igen!

    SvaraRadera
  2. Gärna, jag kanske ska komma till Stockholm?
    :)

    SvaraRadera