lördag 25 juli 2009

Den bästa sommaren

Igår var jag på potentiella-svärföräldrarslunch i Almby, till på köpet utan dottern/flickvännen. Det bjöds på kycklingpaj och grönsaker, samt kaffe och lavendelskorpor. Tiden flög iväg och vi hade jättetrevligt tillsammans.

Allt som hänt den senaste månaden har känts så självklart, rätt och hemtamt att jag börjar bli orolig att jag snart kommer nypa mig i armen och vakna och inse att alltsammans bara varit en fantastisk dröm. Det är liksom för bra, men jag är ganska säker på att det är verkligt.

Ikväll ska jag åter uppleva den nya husgudinnan Theresa Andersson live, denna gång utanför Hallstahammar, på Jazzens Museum.

Tänk vilken sommar
, 2x Theresa, U2 på Ullevi och bäst av allt; jag har funnit mitt Skrutt.

1 kommentar:

  1. FØR BRA nær jag ær SÅHÆR FRUKTANSVÆRT LÅNGT BORTA!!?? Sjælv tycker jag att det ær førfærligt outhærdligt hemskt. Men det ska bli bættre kan du tro. Som jag sagt: you think you've seen the sun, but you haven't seen it shining yet. THE BEST IS YET TO COME. // Puss Skruttet

    SvaraRadera