onsdag 15 juli 2009

Längtan

17:29

Dagen släpar sig fram.

Jag har varit och handlat mat och bakingredienser, bakat, lagat maten och ätit den, allt för att få tiden att gå.

Grabbarna i The Big Bang Theory bygger en robot, Mark Cavendish spurtar hem ännu en Tour de France-etapp, tydligen den 11:e, berättar Roberto Vacchi.

Men inget dövar min längtan efter mitt Skrutt.

18 timmar.

ps. Denna dag bekräftar talesättets riktighet från mitt tidigare inlägg. Tiden går iallafall långsammare idag än det kommer göra imorgon, det är jag övertygad om.

1 kommentar:

  1. Ditt citat ur Stäppvargen är verkligen huvudet på spiken!
    15 timmar kvar.
    Fördriver tiden: Sprungit. Duschat. Köpt två timmar på internet. Fixar datorn så mor och jag kan se minst 2 avsnitt av Greys. Sen: sova, sova, flyga, landa, träffas, sväva... // Ditt Skrutt

    SvaraRadera