söndag 26 juli 2009

Om familjen

21:50

Idag har jag träffat min Mormor R, Mor S, Far P, Lillebror M och Storebror M. Mest har jag sett Storebror eftersom han jobbat eftermiddags/kvällspasset hos mig. Vi tog en trip down memory lane via Dutuben där man kan hitta allting nuförtiden. Konstigt att Piratbukten måste stängas men inte dom....

Vi hittade gamla musikklipp och speluppvisningar på bl a Giana Sisters, Int Karate +, och Track and Field. På sistnämnda demonstrationen sattes fantastiska världsrekord som 127 m i spjut, 25 m i tresteg och 7,40 på 100 m. Snacka om dopingpreparat av östtysk klass.

Till sist visade han mig en bild som är signifikativ för hans humor, och som jag måste erkänna fick mig att dra ganska
rejält på smilbanden.

Visst ser den riktigt autentisk och trovärdig ut?

Tack storebror M för en trevlig eftermiddag och för att du gläntade på dörren till ditt liv.

Jag tror att det kan bli bättre om du bara orkar kämpa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar