torsdag 8 oktober 2009

Om radioskugga

Nu har det varit blogg-tyst några dagar, och kommer så vara ett tag igen eftersom jag far norrut och kommer ha annat att göra. Just nu visar höstsverige sin bästa sida, och verkar så göra större delen av helgen. Jag är riktigt peppad att åka på äventyr, första etappen är Kumla-Sundsvall under eftermiddagen och kvällen.

Undrar förresten om några bovar och banditer läser min blogg, då får de reda på att jag inte är hemma. Hmm, jag tar risken, det finns ju inte så mycket fint att sno här hemma, mitt mest värdefulla föremål, the object of my desire, är ju just det Skrutt jag ska besöka. Om någon snor henne, då blir jag argare än Orup blir vid en viss bilstöld. Söt kille i videon, förresten, om man får säga så som man...

Allt hänger ju ihop fantastiskt fint på den här bloggen, det är ju just med en Mercedes jag ska göra min road trip. Röd tråd kallas det visst. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar