lördag 12 september 2009

Om nya perspektiv

16:42

Jag lyckades på något sätt genom ett snabbkommando rotera min bildskärm 180 grader för ungefär en halvtimme sedan. Muspekaren gjorde uppror och rörde sig precis tvärtom mot hur jag försökte dra den. Aaahhh, virus? Har datorn fått svininfluensan?

Det blev mycket frustration och ett oroligt samtal till storebror M. Som vanligt visste han på råd, så nu kan jag lugna mina eventuella bloggläsare som råkar ut för samma problem: Klicka på den lilla skärmikonen längst ner till höger (I mitt fall blev det högst upp till vänster :), gå vidare in på Grafikalternativ, därefter Rotation och bocka tillslut i Normal istället för 180 grader, så ska ni se att allt blir bra igen. Man lär sig något nytt varje dag.

På tal om nya perspektiv, här är en journalist som vips blev världsberömd yoga-instruktör. Mycket rolig läsning. Läs förresten fler inlägg av Skallarnas sammansvärjning, det är väl värt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar