måndag 14 september 2009

Om saker jag gillar

22:08


Jag tycker om att se tenniskonst

Jag tycker om när Rostbröderna vinner i internetfotbollmanagerspelet Hattrick.

Jag tycker om kloka och trevliga svärföräldrar. Och de vanliga, som också är ganska bra. Väldigt ganska bra.

Jag tycker om Faschings blogg, som bland annat hjälper mig lösa språkliga mysterier. Gjorde jag förresten rätt ovan, Fasching?

Jag tycker om Suziluz blogg, hon skriver så vackert och tänkvärt att man nästan blir avundsjuk, men jag är mycket glad att jag hittat henne.

Jag tycker om att vara puttinutt-romantisk, ett intresse jag de senaste 76 dagarna fått glädjen att utveckla och förfina.

Jag tycker om marknadsgodis, särskilt mintkyssar.

Jag tycker om vanliga kyssar också. Vilket för in mig på....

Jag tycker om Skruttet.

Jag tycker om Skruttet.

Jag tycker om Skruttet!

4 kommentarer:

  1. Jag tycker att du har ganska bra smak....

    SvaraRadera
  2. Tack för berömmet och den fina bilden på mig! Fast jag har ingen aning om meningen med "de" är rätt. För det är en ny dag, och min hjärna är deletad i vanlig ordning. (Men det låter rätt...)

    SvaraRadera
  3. @pelleh:
    Tack, men inte skrev du väl 05:11?

    @fasching:
    Jasså, det är du som är Borat!?
    Jo, jag har samma problem, banka i något i huvudet ena dagen för att nästa dag märka att det är helt borta. Ny hårddisk, kanske?

    SvaraRadera
  4. Jag tycker om att du tycker om mig plus att jag tycker om dig, det tycker jag är bra.

    // Tycker om dig!

    SvaraRadera